KOMÁŘÍ VÍŽKA 2004

3. ledna se vydáváme na náš tradiční pochod na oslavu začátku roku. Tentokrát padla volba na kopec Komáří Vížka. Je to vrch nad městem Krupka, vysoký 809 metrů. Start byl naplánovaný v 8.30 hod. z Koblížkárny. Bohužel bylo zavřeno a tak si snídani kupujeme do vlaku. Jede nás rekordně sedm. David, Viktor, Renďa, Roman, Jarda, Šéďa, Milan. Petr má bohužel chronické problémy se zarostlým nehtem ( je to hnus, vím to z vlastní zkušenosti ). V 9.05 zahoukal vlak a po 15 min. vystupujeme v Bohosudově na nádraží. Zde se chytneme modrý tur.zn. a ta nás vede přes město až na zříceninu hradu Kyšperk ( viz únor 2002 ). Zde po kratší prohlídce posvačíme a z bohatých zásob alkoholických nápojů popijeme ( rum, koňak, whiskey, slivovice, cinzano, becher ). Začal padat sníh a cesta se stává náročnější. Přesto pochodujeme dál a po slabé hodince jsme na fojtovické pláni. Zde je již pravá zima, lehce fouká, žádná hrůza jako před dvěma roky. Husím pochodem dojdeme kolem poledního na vrchol Komáří vížky. Je tu dost lidí, každej lyžuje. Usadíme se v plné restauraci a drahnou dobu čekáme na obsluhu. Ta konečně přichází ( Romanův typ ) a začínáme na ni chrlit objednávky. Pivo, polívka, krkovice se šesti, čaj, pivo a tak dokola. Před odchodem se párkrát přihnalo několik tequil a na závěr rum.Připíjíme hlavně na nás, Nový rok a na to, ať jde Špidla i reformou financí do pr…Personál je z nás již mírně nervózní, u okolních stolů se vystřídalo již několikero zákazníků, jen mi zůstáváme.Pomalu se zvedáme a odcházíme. Čeká nás ještě cesta po žluté k vlaku. Po půl kilometru se zastavujeme v bufíku u vleku a posilňujeme se becherovkou. To se to jde !!! Roman začíná skákat a porážet ostatní do sněhu. Po dalším kilometru si v hospodě dáme pivo a pokračujeme. Již za šera dorážíme do Krupky a v hospodě zjišťujeme, že to jede až za hodinu a půl. Tož popijeme a na vlak jdeme opravdu v náladě. Já nejdřív nemůžu najít zpáteční jízdenku a Roman leze někam na střechu a poráží obří květináč. Výlet zakončujeme v Ústí Na Rychtě, ale jen jedním pivem, protože jsme hodně unavení. Někdo si ani nemůže vzpomenout ve které restauraci jsme byli. Prostě výlet se vydařil, ale ty následující budou již zřejmě více o kilometrech a méně o alkoholu, který však k prvnímu výletu v Novém roce bezesporu patří.